Μου τη δίνει το Σ' αγαπώ

Να βάλω κάτω τον εγωισμό μου και να χαλάσω το στυλ μου και να χαλαρώσω γιατί;
Για να με ερωτεύονται γυναίκες;

Προτιμώ να τις ερωτεύομαι εγώ!
Ανωτερότητα;

Όχι! Απλά με ενοχλεί μια λέξη, το "Σ' αγαπώ". Ίσως να μη το έχεις προσέξει, αλλά κρύβει μια ερώτηση, το "μ αγαπάς;". Όταν κάποιος σου λέει πως σε αγαπάει περιμένει να ακούσει το ίδιο. Εμένα δεν μ αρέσει να λέω κάτι που δεν νιώθω, να λέω εύκολα σ' αγαπώ, μα να μη τα πιστεύω. 
Και είναι μια χαζή παρεξηγημένη λέξη που κρύβει πολλά από πίσω της. Μπορεί να κρύβει πολλά συναισθήματα ή πολλά ψέματα.
Η αγάπη θυσιάστηκε μια νύχτα για το γόητρο.

Αλλά γιατί να τη χρησιμοποιήσεις;
Υπάρχουν, αφού πολλοί διαφορετικοί τρόποι να πεις "σ αγαπώ" όπως:
Φόρα τη ζώνη σου.
Πρόσεχε εκεί που πας.
Τηλεφώνησε μου όταν φτάσεις.
Έφαγες;
Απλά πρέπει να ακούς καλύτερα.

και ύστερα φαίνεται όταν κάποιος σ' αγαπάει, φαίνεται από τα μάτια που γυαλίζουν και τις κόρες που διαστέλλονται.

Πολύ το φιλοσόφησα και πήγε αργά.
Όταν ήμουν μικρός μέσα στις σκοτούρες μου δεν με ένοιαζε αν ο κόσμος είναι απλός ή αν έτσι απλώς εμένα μου έμοιαζε. Αλλά.... όταν ήμουν πιο μικρός, όλα ήταν αλλιώς και ο κόσμος μου φαινόταν τόσο απλώς. Τώρα λέω πως έβαλα μυαλό και βλέπω το κόσμο πιο τρελό. Βλέπω ανθρώπους να γελούν μα τις ψυχές τους να κλαίνε γιατί ξεχάσαν να αγαπούν. Γιατί να να αγαπήσεις πρέπει να απαλλαγείς από "ετικέτες". Ο ΆΝθρωπος έχει φτιάξει μια όμορφη στατική εικόνα του κόσμου, τυχαία ή αναγκαστικά αποτυπωμένη πάνω του, μέσα από αλυσίδες καθοριστικών συνειρμών. Ο άνθρωπος πιστεύει πως αυτή η αποτυπωμένη εικόνα είναι η πραγματικότητα. Και όλος αυτός ο εφιάλτης μπήκε στη πραγματικότητα και ονομάστηκε "συνήθειο" στη καθημερινότητα.

Ύστερα βλέπω κάτι άτομα και αναρωτιέμαι. Ποιος μπορεί να πιστέψει πως τόση ομορφιά σε μια ματιά αντανακλά τόση ψευτιά και τόση κακία. Είναι λίγο παράλογο. Αλλά παράλογος είναι και ο κόσμος.

Μου τη δίνει το Σ' αγαπώ, μου τη δίνει να μη ξέρω τι κρύβει από πίσω, μου τη δίνει όταν το λένε τόσο εύκολα μα κυρίως μου τη δίνει όταν το παίρνουν πίσω. Ίσως να είναι στο DNA των κοριτσιών το να μη ξέρουν τι θέλουν και τι νιώθουν και να λένε πράγματα πολύ εύκολα. Θα έπρεπε όλα να είναι πιο απλά. Θα έπρεπε μόνο να κοιταζόμαστε στα μάτια και να μη μιλάμε. Τα μάτια δεν κάνουν ποτέ λάθος. Τα λόγια συχνά. Και εσύ κοπέλα μου πες μου ξανά από που έρχεσαι και σε ποιον θεό πιστεύεις. Πες μου ξανά γιατί αυτά τα μάτια τρέμουν και με κοιτάνε έτσι. Πες μου τι σκέφτεσαι.... ή καλύτερα άστο. Μη μου πεις, απλά συνέχισε να με κοιτάς.
Το μόνο που θέλω είναι μια χαλαρή βόλτα στη θάλασσα μια ηλιόλουστη άκυρη μέρα με σένα και μπόλικη ησυχία. Οκέι, και λίγη μουσική.
καληνύχτα!




Σχόλια