hastag κάτι δικά μου #1

Μη μου μιλάς για λογική, δεν πάω καλά. Είμαι και εγώ ένας τρελός που πιστεύει στα παραμύθια, τη μαγεία και το σύμπαν. Το σύμπαν ξέρεις έχει καρμική ισορροπία. Απλά όταν φέρνει κάτι καλό δεν το χρειαζόμαστε πια. Οκ είπαμε είναι δίκαιο, όχι συνεπής. Και τέλος πάντων εσείς στο κόσμο σας μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. Εγώ στον δικό μου δεν έχω κανόνες. Αν υπακούς στους κανόνες χάνεις όλη τη διασκέδαση. Κλείνω τα μάτια και προχωράω. Γιατί τα ποιο όμορφα πράγματα τα βλέπεις με κλειστά τα μάτια. Έτσι γίνεται στο παράλογο κόσμο μου. Δοκίμασε να το κάνεις και εσύ. Κλείσε τα μάτια έστω για λίγο και θα νιώσεις τι βλέπει η καρδιά, θα δεις πως είναι αυτός ο κόσμος, ένα ταξίδι χωρίς τέρμα με άγνωστη διαδρομή, παρέα με αστέρια που μιλούν. Γιατί καλοκαίριασε και αν δεν παίζει ρευστό don't worry, ένα αστέρι θα μας πάρει από εδώ. Τα αστέρια είναι κοντά. Σκατά σε όποιον σου είπε πως είναι μακρυά. Σήκωσε το χέρι σου και θα δεις ότι μπορείς να τα αγγίξεις.
Και θέλω να φύγω διακοπές σε άλλη γη σε άλλα μέρη μακρυά από τη τσιμεντένια πόλη και τους αποξενωμένους ανθρώπους. Δεν έχω χρόνο για αυτούς που δεν ξέρουν τι θέλουν και δεν μπορούν να μιλήσουν ξεκάθαρα παρά μόνο με υπονοούμενα κρύβοντας τον εαυτό τους πίσω από το δάχτυλο τους. Σε όλους αυτούς θέλω να πω ότι οι εγγραφές στα παλιά μου τα παπούτσια έχουν ξεκινήσει. Μπορούν να πάνε να κάνουν εγγραφή. Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες. Εμείς εδώ αναζητάμε άλλα πράγματα πιο απλά και πιο αγνά, μακρυά από τη φθορά του 21ου αιώνα. Εμείς εδώ μυρίζουμε την αυγουστιάτικη νύχτα από μια μικρή ταράτσα και διψάμε για ουρανό. Δεν έχουμε όρεξη για παιχνίδια του μυαλού. 

Σχόλια