race report πανελληνιο τριάθλου ελιτ λουτρακι





Το πανελλήνιο πρωτάθλημα τριάθλου sprint απόστασης (ή αλλιώς half olympic) με drafting  έληξε με μια τρίτη θέση στη κατηγορία εφήβων των ελίτ και πολλές εμπειρίες και γνωριμίες

Αν ήταν να κάνουμε race report θα λέγαμε...







Η Κυριακή 25  Σεπτεμβρίου ξημερώνει, βλέπουμε την ανατολή από το παράθυρο ενώ τρώμε πρωινό και ξεκινάμε για το χώρο του αγώνα, οργάνωση της ζώνης αλλαγής, συγκέντρωση στον σχέδιο του αγώνα και καλό ζέσταμα. Η ώρα της εκκίνησης έφτασε, παρατασσόμαστε  όλοι στη σειρά και στο     -μπιμπ- βουτάμε. Μέχρι τη πρώτη σημαδούρα με κλείσανε από μπροστά ενώ από πίσω με πείραζαν τα πόδια και έτρωγα ξύλο από τα πλάγια, μετά τη πρώτη σημαδούρα μπόρεσα να ανοιχτώ όμως και να βγω σε μια καλή θέση από το νερό. Γρήγορη αλλαγή στη ζώνη αλλαγών και φύγαμε για ποδήλατο! Βλέπω μπροστά μου άλλον αθλητή και σπριντάρω να τον φτάσω (γιατί ήταν αγώνας με drafting), πάμε ρολόι του λέω, οκ με λέει κάθε 45"το οποίο μέχρι το τέλος έγινε κάθε 30", συναντάμε και άλλον αθλητή και πηγαίνουμε ομαδικά οι τρεις μας προσπαθώντας να φτάσουμε το πρώτο γκρουπ αλλά και αν απομακρυνθούμε από το τρίτο πίσω μας. Τελικά με μια καλή συνεργασία τελειώσαμε το ποδήλατο 1:30" μπροστά από το τρίτο γκρουπ και ξεκινάμε πλέον ο καθένας μόνος του το τρέξιμο. Η αλήθειας είναι ότι ήμουν κομμάτια τα πόδια μου δεν πηγαίναν άλλο αλλά διασκέδαζα στον αγώνα και γελούσα στη κάμερα! στα δύο από τα πέντε χιλιόμετρα με φτάνει ο αντίπαλος μου, προσπάθησα να κρατήσω τον ρυθμό του αλλά δεν πήγαινε άλλο κι έτσι έκοψα, στα τέσσερα αυτή τη φορά χιλιόμετρα με περνάει ο άλλος μου αντίπαλος, προσπάθησα να κάνω μια επίθεση αλλά ήταν πιο δυνατός και έφυγε μπροστά, έπειτα, απογοητευμένος πλέον που ξέρω ότι είμαι τρίτος ενώ αρχικά είχα 1:30" προβάδισμα συνεχίζω για να κάνω καλό χρόνο αλλά με περνάει άλλος ένας αλλά από τη μεγαλύτερη κατηγορία. Τερματίζω, λοιπόν, και ενώ θέλω να ξαπλώσω κάτω και να μη κάνω τίποτα έρχεται η οικογένεια μου να με συγχαρεί, άλλοι αθλητές να μου πουν συγχαρητήρια για την επίδοση μου και να με ρωτήσουν πως με λένε επειδή δεν με ήξεραν.
Κλείνει, λοιπόν, ο αγώνας με 11η θέση στη γενική κατάταξη των elite αθλητών, μόλις 5' πίσω από τον πρώτο και 3η θέση στη κατηγορία των εφήβων (junior men)



Σχόλια