Εσύ πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά;

Εσύ γνωρίζεις για τον κεραυνοβόλο έρωτα; Για εκείνη τη μαγεία αναφέρομαι που νιώθεις να σε διαπερνάει μόλις δεις ένα συγκεκριμένο πρόσωπο για πρώτη φορά και ξέρεις μέσα σου ότι είναι ότι πιο όμορφο έχεις δει και ξαφνικά όλα γίνονται λίγο πιο φωτεινά, ξεχνάς τα προβλήματα σου και ανεβαίνεις στα σύννεφα. Πρέπει να το γνωρίσεις. Θα κάνεις ότι περνάει από το χέρι σου για να το κερδίσεις. Δεν πολυσκέφτεσαι. Απλά ψάχνεις μια αφορμή για να πας να μιλήσεις σε αυτό το πρόσωπο. Έχουν ήδη περάσει από το μυαλουδάκι σου όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να συμβούν ακόμη και τα πιο απίθανα που ξεπερνούν σε φαντασία ότι σαπουνόπερα έχει παίξει ποτέ στην τηλεόραση.
Πλησιάζεις, τρέμεις, φοβάσαι, σκέφτεσαι ότι πρέπει να πεις κάτι έξυπνο, πλησιάζεις αργά, σου έρχονται και άλλες σκέψεις στο μυαλό, κομπλάρεις, μα γιατί φοβάσαι να χάσεις κάτι που ακόμη δεν έχεις; έφτασες πρέπει να μιλήσεις, " Γεια σου"..... 

Έχει περάσει μισή εβδομάδα. Που να ξερε ότι γράφω ολόκληρα κείμενα για αυτήν και από κοντά τα χάνω. Κείμενα για το χαμόγελο της, τα μάτια της, τον τρόπο που κοιτάζει.
Αυτό φίλε μου είναι ο κεραυνοβόλος έρωτας, ο έρωτας με την πρώτη ματιά. Αυτός που σου γεμίζει το κεφάλι με τόσες σκέψεις που είναι έτοιμο να εκραγεί.
Έχει περάσει μισή βδομάδα. Ίσως να μιλάς με αυτήν, ίσως και όχι. Τα συναισθήματα είναι τα ίδια και αυτή ακόμη αλητεύει κάνοντας βόλτες στο μυαλό σου. Μέσα στα μάτια της έκανα τα πιο όμορφα ταξίδια μου. Τι και αν δεν γνωριζόμαστε τόσο καλά, μια στιγμή φτάνει για να μάθω ότι χρειάζομαι για σένα. Κι αν είμαι υπερβολικός και ότι λέω είναι λάθος.... Δείξε μου πως να μη νιώθω τόσα, πως να μη σε σκέφτομαι συνέχεια, πως να μη σε θέλω μόνο για μένα. Μάθε μου πως να σε αγαπήσω λιγότερο και θα το κάνω. Αλήθεια, αν μπορείς δείξε μου.
Δεν μπορείς.
Αλλά πες μου.
Τι σε πειράζει να με ερωτευτείς; Έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις;
Αν ήσουν εδώ θα προσπαθούσες να μου πεις με την λογική πως κάνω λάθος.
Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι, όμως, λογικά μαζί μου. Κράτα την λογική για τους άλλους. Μαζί μου έχεις την ευκαιρία να είσαι τρελή.


Σχόλια